Centrum Chodov při příležitosti 90. výročí jedné z nejznámějších postaviček Walta Disneyho Myšáka Mickeyho pořádá v období od 3. do 30. listopadu honbu za pokladem. Soutěžící budou v jednotlivých obchodech pátrat po obrázcích s Myšákem Mickeym, které mapují celých 90 let Mickeyho. Výherci se mohou těšit na hodnotné ceny s motivem Mickey Mouse a všichni členové věrnostního programu obdrží Mickeyho uši a náramek.
Do soutěže se může zapojit úplně každý! Stačí si v období od 3. do 30. listopadu na recepci nebo v držácích na totemech v Centru Chodov vyzvednout soutěžní arch a hon na poklad Myšáka Mickeyho může začít. Soutěžící musí nalézt celkem 9 rozdílných samolepek s obrázkem Mickey Mouse, které budou rozmístěny v jednotlivých obchodech. Napovíme, že obchod, v němž se Mickey schovává, bude zvenčí označen červenou samolepkou. Po zaznamenání všech lokací Mickey Mouse návštěvníci odevzdají vyplněný arch na recepci centra hosteskám, které zkontrolují správnost odpovědí a následně zařadí účastníka do slosování o ceny. Losovat se bude v měsíci listopadu hned dvakrát, a to o balíčky obsahující batůžky, plyšové hračky, notýsky, propisky nebo hrníčky a další hodnotné ceny v podobě bot Vans, kufříků Samsonite či Lilou náramků s motivem Myšáka Mickeyho. Centrum obdaruje za každý rok této oblíbené postavičky vždy jednoho soutěžícího, celkem tedy 90 účastníků. Všichni členové věrnostního programu navíc automaticky získají náramek a uši Mickey Mouse při odevzdání archu.
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) neustále přináší nové zážitkové formáty zábavy do svých obchodních center. Tento rok URW vytvořil partnerství se společností Disney, oblíbenou rodinnou značkou, při příležitosti 90. narozenin Myšáka Mickeyho. V obchodních centrech URW napříč Evropou tak letos proběhne řada akcí, které připomenou toto jubileum. Partnerství se společností Disney je důkazem toho, že je pro URW prioritou budování dlouhodobých vztahů s partnery a vytváření prostředí, ve kterém se mohou zákazníci setkávat, nakupovat, pracovat a sdílet nezapomenutelné zážitky.